Izvršena primopredaja Prehrane
Petak, 25.03.2011.
Prorektorica za znanost i razvoj prof. dr. sc. Nevenka Ožanić izvijestila je o primopredaji izvedenih radova na objektu Studentske prehrane u Kampusu Sveučilišta održanoj 24. ožujka.

Povjerenstvo za primopredaju izvedenih radova na objektu Studentske prehrane u sastavu:
 
1.    Prof. dr. sc. Nevenka Ožanić, predstavnik Sveučilišta - voditelj Povjerenstva
2.    Prof. dr. sc.Tonči Mikac, predstavnik Sveučilišta – član
3.    Radojka Juretić, glavni nadzorni inženjer – član
4.    Prof. dr. sc. Bernard Franković, nadzorni inženjer za stroj. radove – član
5.    Ivan Tomljanović, nadzorni inženjer za građevinske radove – član
6.    Velimir Kovač, nadzorni inženjer za elektroinstalacije - član
7.    Žarko Dubrović, predstavnik Sveučilišta - član
8.    Mr. sc. Dinko Jurjević, ravnatelj Studentskog centra - član
9.    Boris Grüngold, predstavnik Tehnika d.d. - član
10. Anica Medvarić, predstavnik Tehnika d.d. - član

je dana 23. i 24. ožujka 2011. godine izvršilo pregled svih izvedenih radova te je utvrdilo sljedeće:
 
1.     Radovi su izvedeni prema ugovorenoj projektnoj dokumentaciji :
        - glavnom projektu uz građevinsku dozvolu,
        - izvedbenim projektima,
        - usuglašenim izmjenama u odnosu na izvedbeni projekt,
        - nalozima Nadzornih inženjera.
 
2.     Kvaliteta izvedenih radova i ugrađenih materijala dokazana je predočenim atestima i odgovara uvjetima iz projekta, propisima i standardima za tu vrstu radova osim radova koji su ocijenjeni kao trajni nedostaci.
 
3.     Trajni nedostaci su međusobno usklađeni i vrijednosno ocijenjeni od strane Investitora i Izvoditelja te sankcionirani kao odbitak na račun umanjene kvalitete u odnosu na ugovorene radove - sadržano u popisu.

4.    
Nedostaci utvrđeni po Povjerenstvu za tehnički predpregled kao i nedostaci koji su sastavni dio Očitovanja nadzornih inženjera i projektanata od 24. veljače 2011. su u cijelosti otklonjeni (Kontrolni pregled od 17. ožujka  
        2011.) osim nedostataka za koje je dogovoren rok izvođenja, a odnose se na naknadne radove koji su specificirani u popisu.
 
5.     Nedostaci utvrđeni po pregledu budućeg korisnika – Studentskog centra Sveučilišta u Rijeci - vezani za tehnološku opremu objekta, specifirani su u popisu. 
        
Stav povjerenstva je da projektant dostavi izjavu temeljem koje će opravdati promjene tehnologije i tehnološke opreme u odnosu na ugovorni troškovnik, do 31. ožujka 2011.
  
6.   Radovi su započeti dana 9. listopada 2007., a završeni po svim ugovorima dana 15. prosinca 2011.
 
 
Zaključak
 
Na osnovi izvršenog pregleda i analize  tehničke, ugovorne i upravne dokumentacije i utvrđenog stanja radova Povjerenstvo koje čine predstavnici ugovornih strana u ime Naručitelja i Izvoditelja potpisom ovog Zapisnika potvrđuje da ugovorne strane:
preuzimaju sve obveze, primjedbe i konstatacije navedene u pojedinim točkama ovog Zapisnika i da nemaju drugih potraživanja i obveza izvan onih navedenih u ovom Zapisniku,
- da je gradilište oslobođeno i očišćeno od svih stvari i opreme Izvoditelja te da je odstranjen sav otpadni gradilišni materijal,
da je postupak primopredaje izvedenih radova sa današnjim danom zaključen (osim tehnološke opreme),
- da će se Okončani obračun izvršiti u roku sedam (7) dana od datuma primopredaje. 

Trajni nedostaci po primopredajnom zapisniku.
Nedostaci po primopredajnom zapisniku.