''Nove kantine na FTMU-u i Medicinskom fakultetu'', Novi list, 14. 7. 2014.

STUDENTSKI CENTAR UNATOČ DUGU MINISTARSTVA ZNANOSTI ULAŽU U STUDENTSKI STANDARD

 
Nove kantine na FMTU-u i Medicinskom fakultetu

 
Studenti Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu prvi put mogu konzumirati topli obrok koji im priprema Studentski centar, a isti sadržaj Studentski centar priprema i na Medicinskom fakultetu


Ingrid ŠESTAN KUČIĆ

 
U uređenje bistroa na Hotelijerskom fakultetu Studentski centar je investirao 600 tisuća kuna * Foto: M. ANIČIĆRIJEKA » Desetogodišnje neredovito isplaćivanje sredstava na račun Studentskog centra Sveučilišta u Rijeci rezultiralo je dugom od 28,5 milijuna kuna, a riječ je o iznosu koji toj ustanovi duguje Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta. Pronalaženje načina kako sanirati ogroman dug započelo je još prije godinu dana, ali do sada rješenje nije nađeno. Međutim, ravnatelj Studentskog centra Dinko Jurjević ističe da su dogovori s Ministarstvom u tijeku te kako vjeruje da će Ministarstvo uskoro namiriti barem dio duga, ako ne cijeli. Uz veliko dugovanje s početkom akademske godine negativnu refleksiju na poslovanje Studentskog centra imao je i novi Pravilnik o studenstkoj prehrani, čije je uvođenje dovelo do promjene subvencija i pada prihoda za 20 posto.
    – To je problem s kojim su se suočili svi hrvatski studentski centri i nitko nije očekivao da će se novi Pravilnik tako negativno odraziti na prihode. Međutim, od jeseni do sada smo taj gubitak uspjeli riješiti i sada već bolje poslujemo, kaže ravnatelj.
    Dokaz dobrog poslovanja je i ulaganje od 600 tisuća kuna u novi bistro koji će biti smješten
Godišnje pedesetak tisuća ugovora o zapošljavanju
   
    Studentski centar najveći dio svojih prihoda ostvaruje putem Student servisa čija je djelatnost, kaže ravnatelj, u punom zamahu upravo tijekom ljetnih mjeseci kada je ponuda poslova zbog turističke sezone povećana, a i potražnja studenata aktivnija.
    – Imamo 7.500 članova, a godišnje posredujemo u sklapanju pedestak tisuća ugovora o zapošljavanju. Većina poslodavaca uredno podmiruje svoje obaveze, međutim tu i tamo dogodi se neka ovrha, jer moramo štiti interese studenata i omogućiti im dolazak do zarade koju su zaslužili. Student servis je lani ostvario povećanje prihoda za 5 posto, a i ove godine postoje naznake o povećanju prihoda. Uveli smo oglašavanje ponude poslova preko Facebooka i to se pokazalo efikasnim, kao i mogućnost podizanja ugovora o zapošljavanju putem interneta, pojašnjava Jurjević.
u sklopu Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, a koji će po prvi puta omogućiti studentima tog fakulteta dobivanje toplih obroka koje priprema Studentski centar.
    – Do sada na tom fakultetu nismo imali svoju ponudu. Uredili smo prostor koji će imati dvadesetak sjedećih mjesta te terasu koja se upravo završava. Istovremeno pripremamo i preuređenje ugostiteljskog objekta u sklopu Medicinskog fakulteta. Naime, novi Pravilnik o prehrani propisuje obvezu da svaki objekt mora imati u ponuditi tople obroke. Zbog tog razloga moramo urediti kuhinju u tom objektu, pojašnjava Jurjević.
    Dodajući kako je Studentski centar neprofitna organizacija koja je dužna svu dobit uložiti u povećanje studentskog standarda, Jurjević ističe da će se u slučaju vraćanja duga Ministarstva cjelokupan dug uložiti upravo u studentski standard i proširenje djelatnosti Studentskog centra.
    – Nama taj dug trenutno ne ugrožava poslovanje. Međutim, ukoliko se nađe način da nam se dugovanje vrati otvorit ćemo ugostiteljske objekte i na drugim fakultetima, tamo gdje to bude bilo moguće, zaključuje ravnatelj.