Održana 15. sjednica Senata

Uz izvješća rektora, prorektora, pomoćnika rektora  i predstavnika Studentskoga zbora na 15. sjednici Senata Sveučilišta u Rijeci, Senat je potvrdio imenovanje prof. dr. sc. Damira Zeca s Pomorskog fakulteta  prorektorom za međunarodnu suradnju Sveučilišta u Rijeci.

Također, potvrđeni su izbori u zvanje redovitog profesora dr. sc. Alana Bosnara  i dr. sc. Marije Petković s Medicinskog fakulteta, u trajanju od 5 godina. Potvrdu  ranijeg izbora u više zvanje dobili su dr. sc. Zdravko Milić s Akademije za primijenjenu umjetnost i dr. sc. Saša Zelenika s Tehničkog fakulteta, koji je ujedno potvrđen i za redovitog profesora.

U naslovno zvanje redovitog profesora, u trajanju od 5 godina,  Senat je potvrdio dr. sc. Daria Matiku (Tehnički fakultet), te četvero nastavnika s Odjela za biotehnologiju:  dr. sc. Andreu  Moguš Milanković, dr. sc. Jasnu Peter – Katalinić, dr. sc. Radana Spaventija i dr. sc. Stanimira Vuka – Pavlovića.

Senat je dao suglasnost Upravnom vijeću Studentskog centra za podizanje cijene smještaja u Studentskom naselju „Ivan Goran Kovačić“ za narednu akademsku godinu, ali je zaključeno da se odluka o povećanju cijene prehrane u iznosu od 20 kuna neće donositi prije konstituiranja novog saziva Studentskog zbora kako bi studenti o navedenom zahtjevu mogli raspraviti i donijeti svoje zaključke.

Također, za napomenuti  je kako je u svome izvješću rektor prof. dr. Pero Lučin, između ostaloga, podsjetio na održane aktivnosti Centra za studije, Odbora za kvalitetu Sveučilišta u Rijeci, provedbi državne mature koja bi prema njegovim riječima ubuduće trebala biti organizirana u lipnju, a upisi u rujnu kako se ne bi događalo da Sveučilište mora, kao što je to bio slučaj ove godine ustupati svoje prostorne i ljudske resurse.  Spomenuta je i međunarodna evaluacija provedbe doktorskih studija koje je 31. svibnja započelo na Pomorskom fakultetu. Nadalje, Centar za EU projekte  započeo je sa slanjem e- glasnika kojemu je svrha bolji i efikasniji način rada Centra i protoka informacija prema korisnicima, a bilo je riječi i o aktivnostima na Kampusu. Naime, 7. lipnja održano je otvaranje ponuda za uredski namještaj i predavaonice, dok su u pripremi natječaji  za laboratorijski namještaj i sitni inventar. Svi su objekti u Kampusu priključeni  na vodu i struju, a još se čeka  priključenje  na plinovod i toplovod.

Sveučilište je 8. lipnja raspisalo Natječaj za dodjelu nagrade za najbolji e – kolegij u 2009./10. akademskoj godini, a rok za prijavu je 31. kolovoz 2010. godine.

Tematska točka 15. sjednice Senata  bila je Europska povelja i Kodeks o zapošljavanju istraživača, koju je održala prorektorica za nastavu i studente prof. dr. Snježana Prijić – Samaržija. S ciljem uključivanja u Europski istraživački prostor, unapređenja kvalitete znanstvenog istraživača, odnosno stvaranja boljih uvjeta za rad i razvoj karijere znanstvenih istraživača te stvaranja okvira za slobodni protok znanja, u listopadu 2009. godine na Sveučilištu u Rijeci je pokrenut projekt „Strategija ljudskih resursa za znanstvene istraživače“. Riječ je o projektu koji je Europska komisija osmislila kao mehanizam za pomoć istraživačkim ustanovama pri implementaciji Europske povelje za istraživače i Kodeksa o novačenju istraživača sastavljenih s namjerom unapređenja mogućnosti zapošljavanja i povećanja vrijednosti istraživačke karijere kao vitalnih elemenata strategije poticanja rasta ekonomije i zapošljavanja te uspostave European Research Area. Projekt se sastoji se od pet osnovnih faza koje bi na riječkome Sveučilištu trebale biti provedene do 30. ožujka 2014. godine, a na Senatu je predstavljen detaljan akcijski plan za njegovu provedbu te utvrđeni zadaci i vrijeme njihova provođenja.

- Naš je prioritet uključivanje Sveučilišta u Rijeci u Europski istraživački prostor i stvaranje europskih uvjeta znanstvenog rada, istaknula je voditeljica projekta prof. Snježana Prijić-Samaržija napominjući da implementacija Povelje i Kodeksa kroz ovaj projekt regulira pitanja mobilnosti istraživača, financiranja, znanstvene izvrsnosti, informiranosti, nadogradnje institucionalne regulative, edukacije u vještinama i kompetencijama, etičnosti, pravne sigurnosti,selekcijskih postupaka, statusa mentora i niz drugih pitanja.

Dnevni red