Online marketing
Utorak, 06.07.2010.
U sklopu Online marketing projekta Katedre za marketing i Studentskog zbora Ekonomskog fakulteta
u Rijeci, dana 05.07.2010. su na Ekonomskom fakultetu u Rijeci svečano dodijeljene nagrade najboljim
studentskim timovima.

Projekt «Online marketing» se odvija unutar svjetskog studentskog natjecanja „Google Online
Marketing Challenge“ u kojem svake godine sudjeluje preko 20.000 studenata iz preko 60 zemalja
svijeta, a koje je započelo 2008.godine. Svrha natjecanja je približiti i razviti suradnju studenata s
gospodarstvom, te studentima omogućiti stjecanje praktičnog iskustva prilikom izrade marketinške
kampanje za online oglašavanje izabranog poduzeća. U razdoblju trajanja online kampanje, studenti u
stvarnom vremenu na stvarnom Google sučelju oglašavaju web stranice svojih poduzeća partnera.

Ekonomski fakultet u Rijeci se od samog početka, odnosno od 2008. godine, uključio u ovo natjecanje,
te je za sada jedini fakultet u Hrvatskoj koji svojim studentima pruža mogućnost učestvovanja u ovom
natjecanju. U sklopu natjecanja, preko Ekonomskog fakulteta u Rijeci, do sada je u natjecanju
sudjelovalo 21 poduzeće i preko 70 studenata, a svake godine naši studenti bilježe sve bolje rezultate
u svjetskom poretku.

Ove godine je među timovima na Ekonomskom fakultetu u Rijeci pobijedio tim Tarantula (Leonard
Lleshi, Bojana Mišić, Sabrina Harbaš i Tin Jurjević), koji je surađivao s tvrtkom Polleo sport d.o.o..

Voditelji natjecanja pri EFRI:

Dr.sc. Ivana First, Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta, viša asistentica

Igor Bartolec, student 3.godine Ekonomskog fakulteta, dobitnik Rektorove nagrade