Ustroj sustava
Ustrojbene jedinice sustava za osiguranje kvalitete na Sveučilištu u Rijeci:


Odbor za osiguravanje i unapređivanje kvalitete Sveučilišta
  • upravlja sustavom za kvalitetu Sveučilišta te provodi strateško planiranje i donosi odluke o smjernicama i postupcima osiguranja i unaprjeđenja kvalitete
  • predlaže Rektoru i Senatu konkretne prijedloge i aktivnosti te potiče inovacije i razvoj u svrhu osiguranja i unaprjeđenja kvalitete
  • osigurava djelotvornost postupaka unaprjeđenja kvalitete i nadzire učinkovitost provedbe internih mehanizama za osiguranje i unaprjeđenje kvalitete
Sastav Odbora za kvalitetu Sveučilišta u Rijeci i trajanje mandata članova Odbora određeno je Pravilnikom o sustavu za kvalitetu Sveučilišta u Rijeci.
 
Savjet za kvalitetu
Savjet za kvalitetu objedinjuje aktivnosti jedinica sustava za kvalitetu te se prema potrebi uključuje u njihov rad, u području razvoja postupaka osiguravanja kvalitete.
 
Centar za osiguravanje i unapređivanje kvalitete Sveučilišta
Ured za promicanje kvalitete uspostavljen je na Sveučilištu u Rijeci 2002. godine kao odraz svijesti akademske zajednice o važnosti kvalitete u visokom obrazovanju i težnji Sveučilišta u Rijeci da se uspješno integrira u «Europski prostor visokog obrazovanja».

Na njegovim temeljima odlukom 14. sjednice Senata Sveučilišta u Rijeci održane 27. siječnja 2006. godine formiran je Centar za osiguravanje i unapređivanje kvalitete Sveučilišta u Rijeci.

Zadaća Centra je stvaranje mreže za upravljanje i unaprjeđenje kvalitete na Sveučilištu te integriranja Sveučilišta u nacionalnu mrežu za unaprjeđenje kvalitete.

Centar je pokretač i koordinator inicijativa i provedbe razvojnih programa u svrhu kontinuiranog osiguranja i unaprjeđenja kvalitete.

Centar utvrđuje karakteristične indikatore kvalitete i organizira njihovo sustavno praćenje i posebice:
  • potiče i organizira stalne rasprave o kvaliteti, širenje kulture kvalitete u akademskoj i neakademskoj javnosti
  • definira standarde i kriterije kvalitetnog funkcioniranja sastavnica Sveučilišta
  • razvija postupke vanjskog i unutrašnjeg vrednovanja, metode za istraživanje različitih aspekta kvalitete obrazovanja kao i različitih ciljnih populacija (studenata, nastavnika, administrativnog i tehničkog osoblja, rukovoditelja, poslodavaca, javnog mijenja)
  • provodi analize i prikuplja povratne informacije o kvaliteti svih korisnika sustava
  • istražuje uzroke nekvalitetnog, neefikasnog i predugog studiranja
  • uspostavlja sustav interne prosudbe, kao temeljne postavke upravljanja kvalitetom
  • osigurava povratne informacije od studenata i usmjerava njihove sugestije, prijedloge i kritike
  • potiče i organizira stručno usavršavanje nastavnika, suradnika, rukovoditelja i administrativnog osoblja
DJELATNICE:

voditeljica Centra za kvalitetu
Miljana Bajšanski, prof.
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it

stručna suradnica
Andrea Miočić, prof.
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 
 
 
 

EU e-Privacy Directive

This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.

View information about cookies
View e-Privacy Directive Documents
View GDPR Documents

EU Cookie Directive plugin by www.channeldigital.co.uk